Shodli se na tom účastníci úterního průlomového workshopu Využití influencerů v destinačním managementu, který v Dolní Vltavici v hotelu Relax zorganizoval Turistický spolek Lipenska. Pomocí sociálních sítí chtějí na Lipensko nalákat mnohem větší množství turistů nejenom z Čech, ale i ze zahraničí.
„Zatím pracujeme se standardními nástroji, ale v maketingovém mixu nám stále chybí profesionální využití on-line platforem, které dnes formují nákupní zvyky i způsoby vyhledávání míst pro dovolené. Je to díra, kterou budeme muset zacelit. Proto se chceme učit od profesionálů a využívat jejich služby a know-how“, sdělil hlavní organizátor akce Jiří Mánek z Turistického spolu Lipenska.
„Lipensko je oblast, kterou se vyplatí propagovat na mezinárodní úrovni. Díky moderním formám marketingu by se mohla stát světovou destinací. Lipensko je mimořádné, společně s Krumlovem je v podstatě po Praze nejperspektivnější turistická destinace a zaslouží si zcela unikátní pozornost. Je zde příroda národního parku, k tomu řeka Vltava a jihočeské moře, perfektně vybudovaná infrastruktura služeb, bohatá historie, kultura, unikátní stavby. Navíc se v Českých Budějovicích buduje dopravní letiště,“ vypočítává perspektivy Lipenska Tomáš Kadlec, který dříve pracoval v agentuře CzechTourism a dnes se profesionálně angažuje jako specialista na influencer marketing.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva