lověk je tvor společenský a rozvoj sociálních dovedností a kontaktů je zejména pro žáky klíčový. „Délka distanční výuky se u některých dětí odráží ve snížené motivaci žáků a ovadnutí pozornosti při výuce. Je proto dobře, že nastává doba pomalého, ale snad jistého rozvolňování,“ sdělila Veronika Knoblochová, vedoucí Odboru školství a sociálních věcí města Litvínova. Objevila se i pozitiva, jako například zlepšení technologického vybavení škol, zvýšené digitální kompetence pedagogů ve výuce nebo lepší organizace výuky, dodala Knoblochová.
Neobvyklé době se také snažil přizpůsobit i projekt zaměřený na spolupráci škol s názvem Místní akční plán pro rozvoj vzdělávání II v ORP Litvínov. „Prosíťování škol a jejich spolupráce je pro nás prioritou“ sdělila Monika Růžičková, manažerka projektu. „Proto jsme se snažili být pro školy přínosem i v této době. Naši pracovníci zasílali ředitelům a pedagogům tipy na zlepšení dálkové výuky, akce zaměřené na posílení digitálních kompetencí učitelů nebo jsme průběžné mapovali jejich potřeby, které s výukou souvisí. Zjištěné skutečnosti jsme pak sdíleli napříč celým systémem základních a mateřských škol na Litvínovsku,“ dodala. Pracovníky škol čeká po úplném uvolnění řada prezenčních vzdělávacích akcí, o které si vedení škol řeklo v době před covidem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva