„Ještě dnes si vybavuji okamžik, kdy jsme zmodernizovaný dispečink otevírali. Ačkoliv to bylo před necelými třemi lety, prošel od té doby dalším významným posunem. Dnes už jeho dispečeři dokážou odhalit řadu poruch přímo od počítače, kromě nesvítící lampy tak vidí například i neoprávněná vniknutí do zapínacích míst, černé odběry nebo kompletní historii poruch daného světelného místa,“ uvedl radní hl. m. Prahy pro oblast správy majetku Jan Chabr.
Tento týden počet hlášení, které zaměstnanci dispečinku úspěšně vyřídili, překročil jubilejních 100 tisíc. Prvenství v počtu nahlášených poruch si přitom stále drží veřejné osvětlení. „Nejčastěji nám poruchy oznamuje široká veřejnost, jedná se zhruba o 60 až 70 procent případů. Lidé k tomu používají telefon, email a stále častěji i mobilní aplikaci Praha svítí. Přes tu nám dnes chodí až čtvrtina hlášení,“ vysvětlil člen představenstva THMP Libor Fiala, který je za dispečink odpovědný, a dodal, že vedle občanů posílají oznámení na dispečink například i příslušníci Městské policie hl. m. Prahy a Policie ČR. Ostatně s jejich operačními středisky dispečink THMP úzce spolupracuje již několik let.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva