Přestože tato linka byla primárně zřízena právě pro podporu žadatelů o ošetřovné, bylo vzneseno mnoho jiných dotazů na oblasti týkající se podnikatelské činnosti v souvislosti s nouzovým stavem a mimořádnými opatřeními. Linka byla vnímána podnikatelskou veřejností jako jediné informační místo, kam je možné se reálně dovolat a potřebné informace získat.
Zpočátku dotazy směřovaly k samotné žádosti o přiznání ošetřovného pro OSVČ, konkrétním krokům při jejím podání, možnému způsobu podání, kdy byla snaha o co nejsnazší a nejrychlejší způsob zaslání a rovněž povinných příloh k žádosti samotné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva