Tu realizuje Prague City Tourism ve spolupráci s nočním starostou Janem Šternem a soustředí se na chování turistů v nejproblematičtějších lokalitách. V příštím roce na ni naváže dlouhodobá kampaň, která bude přesně zacílená na turisty díky výstupům z průzkumu agentury STEM/MARK o chování návštěvníků noční Prahy.
„Kampaní navazujeme na předchozí průzkumy, ze kterých víme například to, že přes 70 procent turistů přijíždí do Prahy poprvé, a proto dobře neznají pravidla, jaká zde platí. Na letošních vizuálech turisty upozorňujeme na dodržování nočního klidu po 22. hodině večer, zákaz pití alkoholu na ulicích nebo na to, že se pohybují v rezidentní zóně. Dozvědí se také, že za rušení nočního klidu mohou dostat pokutu až 400 eur, aby Praha přestala být vnímaná jako město, kde je možné vše,“ vysvětlil ředitel Prague City Tourism Petr Slepička.
Outdoorovou reklamu turisté uvidí před Hlavním nádražím, zastávkami autobusu 119 ve směru z letiště nebo v nejproblematičtějších lokalitách. Kampaň využijí také sociální sítě Prahy. Reklamní plochy poskytne pro tuto informační kampaň Praha 1 a přímo do výloh plakáty umístí také řada klubů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva