Pražský magistrát fungoval a funguje i v době pandemie, proto to pro činnost úřadu neznamená žádné výrazné změny. Agendy jsou svedeny výhradně na přepážky, pracoviště jsou vybavena dezinfekcí, zaměstnanci na přepážkách ochrannými prostředky.
Úřední hodiny pro veřejnost se vrátí do běžného režimu. Občanům doporučujeme, aby, pokud je to možné, řešili své záležitosti prostřednictvím telefonické, elektronické či písemné komunikace, a osobní návštěvy úřadu omezili na nejnutnější případy, popřípadě po předchozí domluvě.
Přepážky ve Škodově paláci budou od 20. dubna veřejnosti k dispozici v pondělí od 12:00 do 17:00 hodin a ve středu od 8:00 do 18:00 hodin.
Na pracovištích registru vozidel a registru řidičů budou od 20. dubna obnoveny standardní úřední hodiny (podrobně v příloze).
Pro zaměstnance úřadu i pro návštěvníky platí zvýšená hygienická nařízení. Nutné je použití ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál apod., které brání šíření kapének, dále je nutné zachovávat odstup mezi osobami alespoň dva metry. Provoz úřadu je zajištěn tak, aby bylo zabráněno shlukování osob na chodbách nebo v čekací zóně. I nadále je uzavřena Nové radnice a Nová úřední budova.
Registr vozidel
Praha 3 - Jarov, Osiková 2 Praha 9 - Vysočany, Na Výběžku 11 Praha 6 - Radimova 39
- pouze pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí pro předem elektronicky objednané klienty a neobjednané klienty dle pořadových čísel vyzývacího systému ve standardní úřední době (pondělí a středa 7:45 - 12:15 a 12:45 - 17:00, úterý a čtvrtek 7:00 - 11:30 a 12:00 - 15:30)
Praha 10 - Bohdalec, Nad Vršovskou horou 88
- přepážkové pracoviště pouze pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí pro předem elektronicky objednané klienty a neobjednané klienty dle pořadových čísel vyzývacího systému ve standardní úřední době (pondělí a středa 7:45 - 12:15 a 12.45 - 17.00 hod., úterý a čtvrtek 7:00 - 11:30 a 12:00 - 15:30, pátek 7:00 – 11:00)
Pracoviště určené pro zmocněnce s počtem až 4 požadavků a pracoviště určené pro hromadná podání – bez online objednání, na základě vyzvednutého pořadového čísla, ve výše uvedené standardní úřední době.
Business Centrum Vyšehrad, Praha 4 - Na Pankráci 1685/17,19
- přepážkové pracoviště pouze pro vyřízení příslušných neodkladných úředních záležitostí (karty do tachografů apod.) pro předem elektronicky objednané klienty a neobjednané klienty dle pořadových čísel vyzývacího systému ve standardní úřední době (pondělí a středa 7:45 - 12:15 a 12:45 - 17:00, úterý a čtvrtek 7:00 - 11:30 a 12:00 - 15:30, pátek 7:00 – 11:00)
Registr řidičů
Business Centrum Vyšehrad, Praha 4 - Na Pankráci 1685/17,19
- pouze pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí pro jednotlivé, předem elektronicky objednané klienty prostřednictvím webového objednávkového systému v upravené úřední době (pondělí až čtvrtek 8:00 - 16:00, pátek 8:00 – 11:00)
Agenda správních řízení – pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí standardní úřední doba pondělí až pátek 9:00 – 14:30
Agenda zkoušek žadatelů o řidičská oprávnění – do odvolání výkon zkoušek pozastaven, pro vyřízení neodkladných úředních záležitostí standardní úřední doba (pondělí až pátek 9:00 – 14:30)
Veškerá podání, u nichž je to technicky možné, doporučujeme podávat dálkově, tedy prostřednictvím České pošty, datovými schránkami nebo elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem, popřípadě přes podatelnu úřadu.
Elektronickou objednávku konkrétního času a dne lze učinit ZDE, vždy od čtvrtka na týden dopředu.
Aktuální informace o vývoji situace budou zveřejněny ZDE a na jednotlivých pracovištích odboru.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva