MHMP: Pražská propagace očkování se stala nejlepší reklamní kampaní v Česku za rok 2021

19.01.2022 7:33 | Tisková zpráva

Odborníci na marketing v rámci dlouhodobého projektu Reklamní katovna na webu mediar.cz vyhodnotili kampaň k očkování Magistrátu hl. m. Prahy od agentury DDB Prague jako jednu ze dvou nejlepších v České republice za uplynulý rok.

MHMP: Pražská propagace očkování se stala nejlepší reklamní kampaní v Česku za rok 2021
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vchod do budovy Nové radnice, sídla pražského magistrátu

Série plakátů, kde byla pomocí slovních hříček pozměněna známá pražská místa, se objevila na reklamních plochách po Praze i v on-line médiích loni v létě. Jejím smyslem bylo odlehčeným způsobem motivovat veřejnost k očkování proti covidu-19 a zacílit přitom především na tehdy málo proočkované mladší věkové skupiny. Pro hlavní město ji zdarma připravila agentura DDB Prague. Kampaň byla vedena jako nízkonákladová a počítala s?rozpočtem přibližně 300 tisíc korun.

„Hned, jak jsme začali s komunikací ohledně očkování proti covidu-19, věděli jsme, že chceme jednak poskytovat ověřené a aktuální informace k očkování, což činíme skrze webové stránky ockovani.praha.eu (ZDE), kde aktuálně registrujeme už téměř milion návštěv, zároveň jsme ale nechtěli veřejnost strašit. Proto nám byl odlehčený styl založený na přesmyčkách velice blízký a jsme rádi, že to tak vnímali i Pražané, neboť jsme zaznamenali množství pozitivních reakcí na sociálních sítích, a nyní tuto formu ocenili také odborníci,“ uvádí ředitelka odboru médií a marketingu Magistrátu hl. m. Prahy Jana Berková.

Konkrétně kampaň v nadsázce ukazovala, jak se Praha v době pandemie a následných lockdownů proměnila a že očkování je jedním ze způsobů, jak docílit toho, aby lidé mohli v hlavním městě znovu žít jako dřív. Například Vinohrady se zde vlivem pandemie změnily na „Virohrady“, Národní třída se pak stala „Marodní třídou“ kvůli tomu, že byla v rámci posledního roku víceméně opuštěná.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Barbora Urbanová byl položen dotaz

Smlouva s Vatikánem

Podle toho, co vím, tak jde o dost kontroverzní smlouvu, můžete mi tak vysvětlit, proč bychom ji měli uzavírat? Jaký prospěch z ní ČR plyne? Nebo je to zas nějaké nařízení EU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR na mezinárodní konferenci Digital Forensics Research Workshop

19:28 Policie ČR na mezinárodní konferenci Digital Forensics Research Workshop

Ve dnech 1. až 4. dubna 2025 se bude na Fakultě informačních technologií VUT v Brně konat prestižní …