Série plakátů, kde byla pomocí slovních hříček pozměněna známá pražská místa, se objevila na reklamních plochách po Praze i v on-line médiích loni v létě. Jejím smyslem bylo odlehčeným způsobem motivovat veřejnost k očkování proti covidu-19 a zacílit přitom především na tehdy málo proočkované mladší věkové skupiny. Pro hlavní město ji zdarma připravila agentura DDB Prague. Kampaň byla vedena jako nízkonákladová a počítala s?rozpočtem přibližně 300 tisíc korun.
„Hned, jak jsme začali s komunikací ohledně očkování proti covidu-19, věděli jsme, že chceme jednak poskytovat ověřené a aktuální informace k očkování, což činíme skrze webové stránky ockovani.praha.eu (ZDE), kde aktuálně registrujeme už téměř milion návštěv, zároveň jsme ale nechtěli veřejnost strašit. Proto nám byl odlehčený styl založený na přesmyčkách velice blízký a jsme rádi, že to tak vnímali i Pražané, neboť jsme zaznamenali množství pozitivních reakcí na sociálních sítích, a nyní tuto formu ocenili také odborníci,“ uvádí ředitelka odboru médií a marketingu Magistrátu hl. m. Prahy Jana Berková.
Konkrétně kampaň v nadsázce ukazovala, jak se Praha v době pandemie a následných lockdownů proměnila a že očkování je jedním ze způsobů, jak docílit toho, aby lidé mohli v hlavním městě znovu žít jako dřív. Například Vinohrady se zde vlivem pandemie změnily na „Virohrady“, Národní třída se pak stala „Marodní třídou“ kvůli tomu, že byla v rámci posledního roku víceméně opuštěná.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva