Ministerstvo nedisponovalo vlastními konferenčními a školícími prostory a často bylo velmi časově i finančně náročné tyto prostory zajistit. Nyní díky této rekonstrukci existuje místo na pořádání množství seminářů, konferencí a jednání na národní i mezinárodní úrovni.
Rekonstrukcí vlastních nebytových prostor Ministerstvo pro místní rozvoj dosáhlo možnosti využít svůj objekt tak, aby sloužil malým i velkým skupinám ke vzdělávání, pořádání konferencí, workshopů, pracovních skupin a dalších akcí realizovaných ministerstvem i externími subjekty.
Účastníkům ministerstvo nabízí široké spektrum možností. Akademie veřejného investování umožňuje bezbariérový přístup, díky kterému je Akademie přístupná všem účastníkům a zajišťuje tak jejich komfort. Akademie je vybavena kancelářským nábytkem, k dispozici mají účastníci také tlumočnickou techniku pro rozsáhlejší mezinárodní akce. Akademie disponuje prvotřídní projekční technikou s ozvučením. Vybavení bylo pořízeno v rámci projektu OPTP 2007 – 2013 s názvem „Akademie veřejného investování – vybavení školicího centra pro EU“.
Akademie veřejného investování je převážně určena na akce spojené s implementací ESIF fondů. Mezi její prioritní aktivity řadíme:
- Školení žadatelů, příjemců, kontrolních orgánů, řídících orgánů operačních programů
- Školení realizačního týmu a týmu odborníků
- Konference a pracovní setkávání
- Konference pro jednotlivé oblasti podpory
- Společná setkání příjemců podpory a řídících orgánů, kulaté stoly, workshopy
- Spolupráce řídicích orgánů s oborovými organizacemi, společná setkání, semináře, konference
- Setkávání projektových kanceláří resortů, sdílení dobré praxe.
Den otevřených dveří pro zájemce o uspořádání akce v Akademii veřejného investování se bude konat 1. září 2016 v budově Ministerstva pro místní rozvoj, Staroměstské náměstí 6, od 9:00 - 16:00h.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva