„Kampaň hodnotíme velmi pozitivně,“ říká vrchní ředitel sekce právní a konzulární MZV Martin Smolek. „Zatímco za měsíc červenec 2022 bylo v systému Drozd celkem 11 144 registrací, za červenec 2023 už to bylo 31 116 registrací. Obdobný nárůst zájmu o dobrovolné registrace na cesty do zahraničí zaznamenalo ministerstvo v srpnovém meziročním srovnání: v srpnu 2022 v systému bylo 8066 registrací a v srpnu 2023 už počet narostl na 28 843 registrací.“
Systém Drozd už funguje od roku 2009, rozsáhlou kampaň ale ministerstvo použilo poprvé a podle marketingových odhadů ji zaznamenaly více než 4 miliony lidí ve věkové skupině od 15 do 64 let. Kampaň probíhala částečně prostřednictvím příspěvků na sociálních sítích ministerstva zahraničí (Instagram, Twitter a Facebook, kde MZV k lepšímu zacílení využilo i placenou reklamu). Další online propagace se uskutečnila prostřednictvím bannerů na webových stránkách (Seznam.cz, CNC, Economia, VLM, Mafra, Independent Media Club), i tam kampaň splnila měřitelná očekávání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva