Zároveň call centrum přechází na kompletně cloudový systém, s nímž bude možné lépe pracovat a především podle potřeby navyšovat počty operátorů. Nutná je ale v této souvislosti změna telefonního čísla. Helplinka má nové číslo +420 222 264 222.
Jen od začátku druhé vlny vyřídilo call centrum MZV, které primárně informuje veřejnost o omezeních při cestách do zahraničí, více než 22 tisíc hovorů. V době nejvyššího náporu se ale potýkalo s obrovským přetlakem dotazů a nemožností operativně navýšit kapacity na více operátorů. To se s jeho modernizací změní.
„Přestože jsme o zřízení call centra pro konzulární dotazy už nějaký čas uvažovali, pandemie nás loni donutila ho spustit výrazně dříve, než bylo stoprocentně připravené. Nikdy dříve nic podobného na MZV nefungovalo, byli jsme trochu průkopníci. Jsem rád, že se to na jaře i přes řadu problémů podařilo. Od té doby jsme řešili, jakou cestou se vydat, abychom tuhle službu mohli poskytovat moderně a s nejaktuálnějšími informacemi. Nakonec jsme se rozhodli pro cloudové řešení. Je to ohromný posun kupředu a další pomocná ruka našim občanům,“ okomentoval vznik linky, která pomáhá zorientovat se v cestovatelských omezeních nebo s řešením akutních problémů v zahraničí, ministr Tomáš Petříček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva