Česko na něm plánuje inovativní formou prezentovat to nejlepší z českého talentu a kreativity, úspěchy na poli vědy, výzkumu a inovací, chybět nebude ani téma udržitelnosti a představení Česka jako atraktivní turistické destinace.
„EXPO je celosvětově nejvýznamnější marketingovou akcí. Je to skvělá příležitost pro podporu a šíření dobrého jména Česka v zahraničí i rozvoj exportního potenciálu. Proto kolem světové výstavy vznikne komplexní program, který, kromě jiného, pomůže českým firmám s kvalitní prezentací v Japonsku i celém asijsko-pacifickém regionu,“ uvádí ministr zahraničních věcí Jan Lipavský s tím, že Česko má za tři roky v Ósace rozhodně na co navázat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva