„Chceme občanům maximálně vyjít vstříc. Náš rezervační systém jim ušetří čas a někdy i nepříjemné čekání. Lidé určitě uvítají možnost mít rezervovaný přesný termín své návštěvy úřadu. Největší zájem předpokládáme o naši kotlíkovou kancelář, kde jsou úředníci k dispozici občanům žádajícím o příspěvek na nový kotel. Mohou jim například poradit, které dokumenty musí dodat, či jak správně při čerpání dotace postupovat,“ vysvětlil ředitel Krajského úřadu Moravskoslezského kraje Tomáš Kotyza a doplnil, že rezervační systém je k dispozici i v oblasti školství při vyřizování zahraničního vzdělávání či odevzdávání zápisových lístků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva