„Zářijový termín byl pro OZP velmi úspěšný. Vedle kompletní sítě smluvních lékařů si nás noví klienti zvolili hlavně díky rozumné a zároveň široké nabídce našich bonusových programů. Navíc v řadách našich klientů vítáme ty pojištěnce, kteří se aktivně zajímají o svoje zdraví a které k nám přilákala naše aplikace Vitakarta, kde si můžou například snadno prohlížet výdaje na své zdraví v mobilu nebo s námi online konzultovat záležitosti týkající se jejich zdravotního stavu,“ říká Mario Böhme, vedoucí obchodního oddělení Oborové zdravotní pojišťovny.
Letos poprvé bylo možné zdravotní pojišťovnu změnit dvakrát v roce. Celkově, po započtení obou přestupních termínů, tak Oborová zdravotní pojišťovna skončí s pasivním saldem 15 000 klientů. Zatímco doposud šlo pojišťovnu změnit jen do pololetí s účinností od nového roku, nově bude možné změnu ohlásit do 31. března, kdy změna pojišťovny nastane od 1. července. Druhý termín bude k 30. září a klientem nové pojišťovny se člověk stane od 1. ledna následujícího roku.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva