První novinkou je modul „Pokročilé SEO – Parametrické kategorie“, který vzniknul ve spolupráci s předními českými SEO specialisty. Nastavením různých parametrů u nabízeného zboží (druh, velikost, materiál, barva, země původu apod.) a jejich vzájemným propojením vzniknou unikátní podstránky, díky kterým bude mnohem jednodušší získat větší a vysoce konverzní návštěvnost z vyhledávačů.
„Jak již z názvu vyplývá, jde o nastavení pokročilé, poslouží proto především zkušeným uživatelům nebo profesionálům, kteří majitelům e-shopů s online marketingem pomáhají. Pokud se SEO nastaví dobře, může výrazně posílit a upevnit pozici daného internetového obchodu při vyhledávání,“ komentuje novou službu Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet, a dodává: „Parametrické kategorie jsou pouze první z funkcí modulu Pokročilé SEO. Postupem času bychom rádi přidali i další.“
Zjednodušení objednávkového procesu je novinka, která usnadní život hlavně zákazníkům. Po vložení vybraných produktů do košíku následuje vytvoření objednávky. Dřívějších pět kroků – přehled košíku, vyplnění údajů o zákazníkovi, volba dopravy a platby, souhrn objednávky, potvrzení objednávky – bylo zredukováno na kroky čtyři.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva