Semináře budou nadále pokračovat i během května a června. „Doposud se 3 online seminářů zúčastnilo více než 240 českých podnikatelů. Na květen připravujeme akce zaměřené na Velkou Británii, Francii, Mexiko, Itálii nebo Španělsko. Pro nás jsou tyto semináře novou zkušeností a jsme moc rádi, že je podnikatelé vítají,“ uvádí generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal.
Prozatím se uskutečnily tematické semináře se zaměřením na Německo, Kazachstán a Kyrgyzstán a Latinskou Ameriku. Semináře organizované oddělením Exportního vzdělávání CzechTrade se zaměřují především na představení regionu s ohledem na COVID-19, zhodnocení současného ekonomického stavu, informace ohledně aktuálních možností exportu, praktickou ukázku činnosti CzechTrade v regionu, zaznívají ale také zkušenosti, tipy a rady hostů patřící mezi úspěšné exportéry.
„Online přenosy mají maximální kapacitu omezenou na 90 účastníků. Například o seminář o Německu byl zájem takový, že jsme museli přidat další semináře na toto téma. I ten druhý byl totiž během několika málo dní kompletně zaplněný,“ dodává Monika Dostálová, vedoucí oddělení Exportního vzdělávání CzechTrade.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva