Zvýšení se týká i tarifů mobilního internetu pro notebooky či tablety. Stejně tak se zvýšení FUP týká i zákazníků s mobilními telefony, kteří dosud nemají aktivovaný jeden z tarifů FREE a využívají starší datové tarify. Výhodnější podmínky platí i pro zákazníky s firemními a podnikatelskými tarify.
"Změna se týká úplně všech zákazníků: nezáleží ani na tom, zda platí paušálně či využívají předplacené karty. Tímto krokem reagujeme na zvýšenou poptávku našich zákazníků po mobilních datech. Zvýšení FUP našim zákazníkům umožní využívat jejich chytré telefony, tablety a notebooky na Chytré síti opravdu naplno," říká Silvia Cieslarová, ředitelka segmentu mobilních služeb společnosti Telefónica Czech Republic.
Všichni zákazníci si mohou aktuální zůstatek dat a jejich čerpání kdykoliv sami zkontrolovat v internetové samoobsluze Moje O2 - buď na adrese www.mojeo2.cz, nebo v mobilní aplikaci Moje O2. Zde si také mohou snadno a rychle dokoupit další data.
Vyšší objem dat i pro LTE
"Naši zákazníci s jedním z LTE modemů mohou tuto zvýšenou porci dat okamžitě začít využívat na nejrychlejší mobilní síti LTE v Praze a v Brně. Pro zákazníky s chytrými telefony spustíme LTE v kombinaci s hlasovými službami do konce února," doplňuje Cieslarová. Síť LTE od O2 umožňuje stahování dat rychlostí až 75 Mb/s a bleskovou odezvu v řádu 20-25 milisekund. To předurčuje LTE například pro aplikace náročné na kapacitu a odezvu sítě, například pro stahování či streamování filmů či videí, a také pro hraní on-line her.
Nová kampaň na podporu mobilního internetu
Na podporu své nabídky mobilního internetu startuje O2 od 13. ledna novou reklamní kampaň. Ta začne v televizi a na billboardech, na internetu, v tisku a na prodejnách.
"Tato reklamní kampaň navazuje na úspěšnou komunikaci revolučních tarifů FREE, prostřednictvím kterých jsme jako první na jaře loňského roku osvobodili volání. Tato kampaň se nese ve stejném duchu, jejím hlavním motivem je svoboda," říká Pavel Jankovský, ředitel marketingové komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic.
Kampaň bude rozdělena do třech fází: První se bude týkat zvýšení objemu mobilních dat pro všechny zákazníky, druhá pak zvýhodněné nabídky tabletu s mobilním internetem: zákazníci O2 si mohou mobilní internet pořídit v kombinaci s tabletem Samsung GALAXY Tab za 397 korun měsíčně na dva roky a být tak online i tam, kde není wi-fi signál.
Poslední fáze kampaně bude propagovat revoluční televizi O2 TV - válkám o dálkový ovladač je díky O2 konec. Od spuštění nové O2 TV mohou zákazníci svoje oblíbené pořady sledovat až 30 hodin zpětně nebo si je nahrát, klidně i na dálku, a odložit jejich zhlédnutí na později.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva