Účastníci považovali koncept Slepičí jízdy za dobrý nápad, jak upozornit na podmínky slepic v klecích. „Když jsem jela namačkaná v tramvaji a navíc v tom šíleném vedru, o to víc jsem si uvědomila, jak příšerný život slepice mají. Jsem ráda, že se nám podařilo během jednoho dne oslovit tolik firem, snad se brzy připojí k supermarketům,“ komentovala průběh události Pavla, která na akci přijela až z Brna.
Většina velkých obchodních řetězců se zavázala, že klecová vejce přestanou během několika let prodávat. Postupně se přidávají další firmy z dalších sektorů, například hotely a restaurace. „Je načase, aby odběratelé vajec vyslyšeli přání svých zákazníků a přestali podporovat tento krutý byznys, který nelze považovat za nic menšího, než je týrání zvířat,“ říká Pavel Buršík, koordinátor kampaně Jak to snáší.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva