Loni ho oslovilo celkem 728 zákazníků, vstříc vyšel 39 z nich. Nestranný ochránce práv je poslední instancí v rámci Skupiny ČEZ, u které mohou klienti velké energetické skupiny požadovat revizi původních, pro ně nepříznivých verdiktů. Ombudsman pracuje nezávisle na ostatních částech firmy, což je posíleno i tím, že sídlí mimo budovu ČEZ.
Ombudsman Skupiny ČEZ začal sloužit zákazníkům v říjnu 2009, a letos tak završí první desetiletí práce v jejich službách.
„ČEZ se rozhodl, že zřídí další ochrannou ruku nad zákazníky. Instanci, která bude zcela nezávislá. Pojistku, která se dokáže na věc podívat vlastníma očima a třeba říct – tady by bylo dobré zákazníkovi vyhovět z důvodu jeho tíživé sociální situace a podobně,“ říká Josef Sedlák, Ombudsman ČEZ. „Nikdo z ČEZ mi nenapovídá, jak mám rozhodovat, a to je pro mě důležité.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva