Nevedl si vůbec špatně, když první část kvalifikace v mokrých podmínkách jednoznačně ovládl. Ve druhé části se však nepodařilo na rychle osychající trati dosáhnout lepšího času, Petr proto odstartoval do sobotního závodu až z jedenáctého místa. Přesto dokázal dojet sedmý a vše si vynahradil v neděli, kdy startoval do druhého závodu z pole position. V celém jeho průběhu se držel ve vedoucí skupině, několikrát vedl. O vítězství nakonec přišel až v posledním kole, cíl přeťal těsně druhý.
Petr tak má dobře nakročeno do dalšího závodu ADAC TCR Germany, který se uskuteční 27. až 29. dubna na mosteckém autodromu. Stejně jako v Oscherslebenu bude série TCR Germany součástí závodního víkendu ADAC GT Masters. Vedle hlavního závodu supersportovních vozů GT3 a vozů TCR se diváci mohou těšit i na další vložené série, a to GT4 Central European Cup a obnovený okruhový seriál Octavia Cup. Závodní víkend v Mostě je zároveň českou premiérou ADAC GT Masters.
„V sobotu jsme se netrefili úplně do podmínek. Přední část tratě byla hodně slizká, takže jsme se rozhodli nechat slicky a nastavit auto na vodu. Nakonec se ale udělalo hezky a trať se vysušila. Pneumatiky to vydržely čtyři, pět kol a pak už to byl doslova boj o přežití. Celkově jsem však nadšený, víkend byl skvělý a musím vyzdvihnout práci všech členů týmu stejně jako našich partnerů a fanoušků, bez kterých bychom také nedosáhli tak dobrého výsledku,“ shrnul Petr Fulín. „Každopádně pořád to je generálka na Most. V Oscherslebenu jsme jeli poprvé na mokrých pneumatikách Hankook a stále nabíráme nějaké zkušenosti,“ dodal.
Mostecký autodrom nicméně velmi dobře zná, což je určitě jeho výhodou. Kromě mnoha odjetých hodin při testování techniky i v řadě závodů vede například na velkém závodním okruhu a handlingovém okruhu sousedního polygonu i kurz sportovní jízdy. Je vhodný pro všechny, kteří touží zdokonalit svůj jízdní styl a naučit se držet ideální stopu. Nejbližší kurz s Petrem Fulínem se uskuteční 20. června, zájemci se mohou přihlásit zde.
Vedle dvou startů v ADAC TCR Germany v Oscherslebenu a Mostě hodlá letos talentovaný jezdec se svým týmem FULLINRACE ACADEMY startovat i ve vybraných evropských závodech dalších dvou šampionátů TCR, a to světovém poháru FIA WTCR a v seriálu TCR Europe. „Už máme potvrzený start na Nürnburgringu ve světovém poháru FIA WTCR ve dnech 10. až 12. května, kde chceme poměřit síly se světovou konkurencí. Na podzim, 21. října, uzavřeme letošní sezonu účastí ve finálovém závodě seriálu TCR Europe v Barceloně,“ vyjmenoval Petr Fulín.
ADAC GT Masters vyvrcholí v Mostě sobotním a nedělním hodinovým mistrovským závodem. V autech se vystřídají dvoučlenné posádky pilotů. Na start se postaví speciály Audi R8 LMS, BMW M6 GT3, Corvette C7 GT3-R, Lamborghini Huracán GT3, Mercedes AMG GT3, Ferrari 488 GT3, Honda NSX GT3 nebo Porsche 911 GT3-R. V černém speciálu Audi s číslem 33 se představí jediný český zástupce, tým ISR Igora Salaquardy. Jako jezdce angažoval svého syna Filipa a Němce Franka Stipplera.
V úvodním závodě v Oscherslebenu v sobotu 14. dubna zajeli Salaquarda i Stippler skvěle a obsadili osmé místo. O den později se bohužel nedařilo. Stippler vypadl už ve druhém kole, Filip už si tedy nezajezdil. Jezdci i tým získali prvních šest bodů. Pro Filipa a Franka to znamená dělené osmé místo s Timo Bernhardem a Estre Kevinem, tým ISR je průběžně devátý. O další bodový zápis se tým ISR pokusí na konci dubna na autodromu v Mostě. Stejně jako Petr Fulín i Filip zde bude těžit z domácího prostředí, tým s oběma jezdci zde před sezonou také několikrát testoval.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva