Pohodlí a soukromí budou mít klienti Poštovní spořitelny i na poště

30.12.2012 9:17 | Zprávy

Už žádné stání ve frontách, žádné podepisování dokladů ve stoje a za zády několik lidí, kteří vás sledují. Poštovní spořitelna zve klienty do zbrusu nových specializovaných bankovních přepážek v síti České pošty, které nabídnou vyšší soukromí a komfort. Klienti budou obsluhování zásadně vsedě.

Pohodlí a soukromí budou mít klienti Poštovní spořitelny i na poště
Foto: erasvet.cz
Popisek: Era

Poštovní spořitelna společně s Českou poštou, v jejíž síti nabízí své finanční ERA produkty, postupně vybavuje pošty jednotným typem bankovních přepážek. „S přestavbou a v některých lokalitách výstavbou jsme začali na konci léta. Celkem vznikne sto padesát přepážek po celé České republice,“ říká výkonná ředitelka Obchodu a distribuce Poštovní spořitelny Vlasta Dolanská a zároveň vyzdvihuje největší přínos přepážek: „Naši klienti, kteří od letošního ledna do září přes Českou poštu uskutečnili přes 25 miliónů finančních i nefinančních operací, budou moci své požadavky řešit v soukromí, v klidu, nebudou mít pocit, že musí spěchat, aby nezdržovali ostatní ve frontě. Navíc na poštu chodí i senioři, kteří ocení, že se mohou při komunikaci s Poštovní spořitelnou posadit. Možná je to maličkost, ale na detailech záleží a my chceme, aby se naši klienti cítili pohodlně.“    

Dana Hickelová, ředitelka odboru aliančních partnerů České pošty, dodává: „Pro náš podnik je toto jen logický krok, jak dále zkvalitnit finanční služby, které na poštu patří. Naši přepážkoví pracovníci mohou svou kvalifikací bez obav soupeřit s kolegy z bankovního sektoru, přesto je pro ně opravdu náročné vyřizovat požadavky na poštovní i finanční služby na stejné přepážce. Nově zřízená specializovaná místa na poštách určitě přivítají jak oni, tak především zákazníci. Beze spěchu a zbytečné nervozity tak jistě ocení vysokou profesionalitu při poskytování služeb, které bude v budoucnu Česká pošta dále rozvíjet.“

K dnešnímu dni je plném provozu 36 přepážek a s každým dnem přibývají další. „Do konce tohoto roku budeme mít hotových šedesát přepážek, do července příštího roku pak přibude dalších devadesát,“ upřesňuje plán Jitka Kotyková, výkonná manažerka Řízení přímé distribuce Poštovní spořitelny.  

Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.

Era a Poštovní spořitelna jsou obchodní značky Československé obchodní banky, a.s.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Proč jste na navýšení rodičovského příspěvku netlačila víc dřív?

Myslím, když jste byli ve vládě? Myslíte, že teď něco zmůžete? A můžete aspoň říci, když už nejste ve vládě, proč a kdo byl proti navýšení rodičovské pro všechny a ve větší míře, která by zohledňovala inflaci a růst cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

19:39 Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

Za účasti ministra školství, mládeže a tělovýchovy Mikuláše Beka, ministra průmyslu a obchodu Lukáše…