„Cena se často stala jediným argumentem dodavatelů cestovních služeb. Na trhu tak jsou k dispozici především unifikované korporátní služby poskytující stejnou úroveň servisu pro vrcholový management stejně jako pro řadové zaměstnance. Výsledkem pak mnohdy bývá to, že danou službu v této formě náročnější cestující odmítají využívat a snaží se ji řešit například prostřednictvím osobních asistentek. Ty ovšem nemají další možnosti flexibilního řešení,“ komentuje dění David Eder, CEO společnosti Exclusive Tours.
A dodává: „V reakci na tento trend a na vzrůstající poptávku po korporátních cestách na míru ze strany našich klientů jsme se rozhodli rozšířit náš na trhu ojedinělý přístup ke klientům i do segmentu firemních zákazníků a zavést nové služby pro ty, kteří mají vysoké nároky a vyžadují flexibilitu a osobní péči,“ uvádí David Eder.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva