„Vyřešení sporů týkajících se umisťování reklamy na majetku DPP je jedním ze stěžejních letošních úkolů pro vedení společnosti,“ říká Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP s tím, že nové vedení Dopravního podniku musí napravovat vážné chyby předchůdců. „Provedení transparentního řízení a výběr nového provozovatele reklamy považujeme za nezbytné kroky. V současné době euroAWK ani RENCAR nemají platnou smlouvu, na základě níž by byly oprávněny využívat majetek DPP k reklamním účelům. Uplatnění nároků Dopravního podniku vůči euroAWK a RENCAR je tak logickým vyústěním vlekoucích se sporů,“ dodává Martin Gillar.
„Po společnosti euroAWK se DPP domáhá nároků, které mu vznikly v souvislosti s neoprávněným užíváním jeho majetku k reklamním účelům za roky 2013 a 2014,“ říká Josef Voltr, vedoucí odboru Marketing a komunikace DPP.
Dopravní podnik už v roce 2014 podal proti euroAWK žalobu, v níž se domáhá vyklizení reklamy z prostor pražského metra. Smlouva s euroAWK byla sjednána do dubna 2013 a Dopravní podnik neměl kvůli nevýhodnosti jakýkoliv zájem na jejím prodloužení. Společnost euroAWK svá reklamní zařízení však nikdy neodstranila.
Vedení DPP se tak s péčí řádného hospodáře snaží hájit oprávněné zájmy a transparentně vybrat provozovatele reklamy na majetku Dopravního podniku.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva