Společnost Médea Research přinesla informace o nejprodávanějších značkách a modelech osobních vozů v České republice a také meziroční vývoje prodejů. Na rozdíl od statistik SDA jsou tyto informace bez účelových registrací. Jedná se tedy o nejpřesnější čísla vypovídající o trhu s prodanými automobily. Nejprodávanější značkou za první tři kvartály letošního roku je Škoda s 33, 1% podílem, následovaná Hyundai s 11,1 % a VW s 8,7% podílem na trhu. Nejprodávanějším modelem je Škoda Octavia s náskokem před Škodou Rapid a Škodou Fabia, následují Hyundai i30, VW Golf, Škoda Superb a Hyundai ix20.
Nejvíce prodaných aut je v nižší střední třídě. Rostou prodeje luxusních vozů
Nově poskytuje Médea Research detailní informace o tom, v jakém segmentu se prodá nejvíce aut, jak se prodeje vyvíjely v jednotlivých měsících roku 2014 a také statistiku prodejů lehkých užitkových vozů. Nejvíce aut se prodá v segmentu C, tedy v nižší střední třídě (28 % vozů), následuje segment B – malé vozy (25 %). Největší meziroční nárůst zaznamenávají luxusní vozy. Meziročně rostou také prodeje lehkých užitkových vozů – o 7,4 %, což činí 8 626 vozů v prvních devíti měsících roku 2014.
Rádi bychom vás upozornili, že detailní informace, detailní analýzy a komplexní pohled na celý trh je k dispozici zdarma ke stažení na stránkách společnosti Médea Research. V případě jejich využití vás žádáme o dodržení citace zdroje: na základě dat z Ministerstva dopravy zpracovala společnost Médea Research.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva