Tato oprava je součástí nového konceptu ŘSD stanoveném v roce 2011, kdy se opravy dálnic provádějí v dlouhých celcích, jež šetří finance a celkový čas omezení pro řidiče. Ročně je takto opraveno 5% délky sítě, což v dlouhodobém měřítku představuje trvale udržitelný stav vozovek tak, aby již nedocházelo k havarijním stavům, ke kterým došlo na dálnicích D1 a D2 či na rychlostní komunikaci R7.
Oprava byla zahájena 1. 8. 2015 a v letošním roce došlo k opravě ve směru na Bratislavu. Na jaře 2016 plánujeme opravit ve stejném duchu směr na Brno. Oba pásy dálnice dostanou nový asfaltový povrch. Novinkou v rámci této opravy je i to, že se na úkor odstavného pruhu vyznačí průběžný pruh mezi exity 1 a 3 neboli mezi dálnicí D1 a obchodními centry bude nyní nově možné cestovat ve třech pruzích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva