Vedení dopravy:
od 25. 6. 2016 od 3:00 do 30. 6. 2016 (z důvodu opravy povrchu vozovky)
Ve směru na Bratislavu je od km 0,920 uzavřen levý jízdní pruh a doprava je svedena do pravého jízdního pruhu (v tomto směru je možno využít přilehlý kolektorový pás, v němž je doprava vedena bez omezení). Od km 1,120 je doprava vedena ve dvou pruzích. V km 3,355 končí přechodné dopravní omezení.
Ve směru na Brno je od km 3,455 uzavřen levý jízdní pruh a doprava je svedena do pravého jízdního pruhu. Od místa připojení připojovací větve MÚK Chrlice (EXIT 3) je doprava vedena ve dvou jízdních pruzích. Od km 0,760 do km -0,420 je uzavřen pravý jízdní pruh a doprava je svedena do levého jízdního pruhu. V přilehlém kolektorovém pásu je od km 0,540 uzavřen levý jízdní pruh a doprava je z tohoto kolektorového pásu vyvedena v MÚK Brno-jih (EXIT 1/196) na dálnici D1 směr Ostrava.
V levé polovině MÚK Brno-Jih (EXIT 1/196) je uzavřena:
· nájezdová větev Praha (D1) → Brno, centrum (D2); objízdná trasa je vedena již z MÚK Brno-centrum (EXIT 194), odkud je doprava vedena do cílových destinací v souladu se stávající úpravou místního značení;
· nájezdová větev Ostrava (D1) → Brno, centrum (D2); informace o uzavírce této křižovatkové větve je stanovena formou dopravního značení na předchozí MÚK Brno-východ (EXIT 203), přičemž do cílové destinace je doprava vedena dle místního dopravního značení z MÚK Brno-východ (EXIT 203), MÚK Brno-Slatina (EXIT 201), MÚK Brno- centrum (EXIT 194) či příp. z MÚK Brno-západ (EXIT 190);
· výjezdová větev Bratislava (D2) → Praha (D1); objízdná trasa je vedena z MÚK Brno-jih (EXIT 1/196) na D1 ve směru Ostrava, odkud je v MÚK Brno-Slatina (EXIT 201) doprava svedena zpět na D1 ve směru Praha; informace o uzavírce této křižovatkové větve je stanovena formou dopravního značení na předchozí MÚK Chrlice (EXIT 3), odkud je možno využít alternativní trasy mimo dálnici.
od 1. 7. 2016 do 12. 7. 2016 (z důvodu opravy povrchu vozovky)
Ve směru na Bratislavu je od km 0,920 uzavřen levý jízdní pruh a doprava je svedena do pravého jízdního pruhu (v tomto směru je možno využít přilehlý kolektorový pás, v němž je doprava vedena bez omezení). Od km 1,120 je doprava vedena ve dvou pruzích. V km 3,355 končí přechodné dopravní omezení.
Ve směru na Brno je od km 3,455 uzavřen levý jízdní pruh a doprava je svedena do pravého jízdního pruhu. Od místa připojení připojovací větve MÚK Chrlice (EXIT 3) je doprava vedena ve dvou jízdních pruzích. V km 0,970 končí přechodné dopravní omezení.
V průběhu oprav bude zcela vyměněn povrch vozovky včetně ložných vrstev v úseku -0,400 až 1,500 km. V km 1,500 až 3,200 bude odstraněn stávající cementobetonový kryt a nahrazen asfaltovým souvrstvím. V celém úseku budou nainstalována nová ocelová a betonová svodidla a veřejné osvětlení. Na začátku léta budou osazeny rovněž nové portály dopravního značení.
Základní informace o stavbě:
Název stavby: D2 oprava AB a CB vozovky D2 km -0.400 – 3.200
Investor: ŘSD ČR
Zhotovitel: EUROVIA CS
Doba výstavby: 04/16 – 07/16
Cena díla: 267 milionů Kč
Aktuální informace k dopravním omezením jsou dostupné na http://www.dopravniinfo.cz/.
Ředitelství silnic a dálnic se omlouvá řidičům za způsobené dopravní komplikace během této opravy.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva