Ředitelství silnic a dálnic zahajuje v pondělí výstavbu protihlukových stěn na Pražském okruhu

23.04.2016 16:34 | Zprávy

Ředitelství silnic a dálnic zahajuje v pondělí 25. dubna výstavbu protihlukových stěna na čtyřech úsecích na Pražském okruhu v termínu od 25. 4. do 30. 6. 2016.

Ředitelství silnic a dálnic zahajuje v pondělí výstavbu protihlukových stěn na Pražském okruhu
Foto: ŘSD
Popisek: Logo ŘSD

1)     Uzavírka pravé tunelové trouby tunelu Cholupice a levé tunelové trouby tunelu Lochkov v termínu 8. 4. 2016, 21:00 hod. – 10. 4. 2016, 12:00 hod.

Doprava ve směru Plzeň bude v tunelu Cholupice vedena jedním jízdním pruhem v protisměrné tunelové troubě a v tunelu Lochkov dvěma jízdními pruhy, vždy v režimu 2+1. Doprava ve směruBrno bude v tunelu Lochkov vedena jedním jízdním pruhem v protisměrné tunelové troubě a v tunelu Cholupice dvěma jízdními pruhy, vždy v režimu 2+1.

2)     Uzavírka levé tunelové trouby tunelu Cholupice a pravé tunelové trouby tunelu Lochkov v termínu 15. 4. 2016, 21:00 hod. – 17. 4. 2016, 12:00 hod.

Doprava ve směru Plzeň bude v tunelu Cholupice vedena jedním jízdním pruhem a v tunelu Lochkov jedním jízdním pruhem v protisměrné tunelové troubě, vždy v režimu 1+1. Doprava ve směruBrno bude v tunelu Lochkov vedena jedním jízdním pruhem a v tunelu Cholupice jedním jízdním pruhem v protisměrné tunelové troubě, vždy v režimu 1+1.

Oba výše zmiňované tunely jsou dvoutubusové, tunel Lochkov měří 1 650 metrů, tunel Cholupice je dlouhý 1 950 metrů. Při odstávce bude zkontrolována i kompletní stavební část trub a všechny použité technologie. Na jejich bezchybném provozu závisí bezpečnost řidičů při nenadálé události v tunelu, jako je například stojící vozidlo, zakouření tunelové trouby či cokoli dalšího. Zařízení musí při mimořádné události v tunelové troubě bezprostředně zareagovat podle stanovených pravidel, například uzavřít tunel, odklonit dopravu, povolat potřebné zásahové pracovníky atd. Veškerá bezpečnostní infrastruktura a zajišťovací systémy tunelů na Pražském okruhu představují současnou evropskou špičku v zajištění tunelů.

Kontroly tunelů jsou předepsány Technickými podmínkami pro každý tunel individuálně, v případě tunelů Lochkov a Cholupice to je minimálně dvakrát ročně

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ivan Adamec byl položen dotaz

Souhlasíte s tím, že dopravní infrastruktura je páteří ekonomiky?

A co mě zajímá ze všeho nejvíc je, proč se u nás stavby nových úseků dálnic, ale i třeba opravy silnic tak vlečou? Je jedno, kdo je u vlády, ten problém trvá už roky. I třeba sousední Polsko je na tom líp a myslím, že jsou na tom líp min všechny státy EU nebo minimálně na tom není žádný hůř.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Aršík se Shakespearovými postavami získal prestižní ocenění

22:28 Česká pošta: Aršík se Shakespearovými postavami získal prestižní ocenění

Česká pošta v současné době přebírá do své přepravy téměř 400 tisíc balíků. Pokud si zásilku klient …