„V rámci stavby byla provedena demolice nosné konstrukce původních mostů včetně mostních pilířů. V témže místě byly následně upraveny opěry a došlo k vybudování nových železobetonových pilířů. Následně byla provedena nová nosná konstrukce tvořená třemi prostými poli ocelových svařovaných nosníků, které jsou spřaženy se železobetonovou deskou mostovky“, popsal stavbu generální ředitel ŘSD Jan Kroupa.
V rámci stavby byla také provedena přeložka inženýrských sítí, úprava trolejového vedení, výstavba nového veřejného osvětlení a přeložka NTL plynovodu včetně vybudování samostatné lávky pro přeložku plynu.
Dále byly vybudovány nové gabionové zdi mezi mostními opěrami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva