„V rámci stavby byla provedena demolice nosné konstrukce původních mostů včetně mostních pilířů. V témže místě byly následně upraveny opěry a došlo k vybudování nových železobetonových pilířů. Následně byla provedena nová nosná konstrukce tvořená třemi prostými poli ocelových svařovaných nosníků, které jsou spřaženy se železobetonovou deskou mostovky“, popsal stavbu generální ředitel ŘSD Jan Kroupa.
V rámci stavby byla také provedena přeložka inženýrských sítí, úprava trolejového vedení, výstavba nového veřejného osvětlení a přeložka NTL plynovodu včetně vybudování samostatné lávky pro přeložku plynu.
Dále byly vybudovány nové gabionové zdi mezi mostními opěrami.
Data o stavbě I/26 Plzeň - most ev.č. 26-009..1 a most ev.č. 26-009..2
Délka mostu: 70,9 m
Délka předmostí: 57,5 m
Šířka mostu: 13,6 m + 14, 6 m (mezi zábradlím 12,75 m + 13, 75m)
Výška mostu nad terénem: 3,5 m
Charakteristika: dva samostatné třípolové mosty s horní mostovkou s ocelobetonovou nosnou konstrukcí (rošt z ocelových nosníků se spřaženou železobetonovou deskou). Spodní stavba každého mostu je tvořena dvěma železobetonovými opěrami a čtyřmi pilíři
Doba výstavby: 5/2015 – 12/2016
Celková cena: 62.292.179,45,- Kč (bez DPH)
Projektant stavby: PONTEX s. r. o.
Zhotovitel: COLAS CZ a.s.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva