Ředitelství silnic a dálnic zprovozňuje stavbu silnice I/26 Plzeň, mosty Letná

19.12.2016 9:11 | Zprávy

Ředitelství silnic a dálnic zprovozňuje v pondělí 22. prosince za účasti generálního ředitele ŘSD Jana Kroupy stavbu silnice I/26 Plzeň, mosty Letná.

Ředitelství silnic a dálnic zprovozňuje stavbu silnice I/26 Plzeň, mosty Letná
Foto: ŘSD
Popisek: Logo ŘSD

„V rámci stavby byla provedena demolice nosné konstrukce původních mostů včetně mostních pilířů. V témže místě byly následně upraveny opěry a došlo k vybudování nových železobetonových pilířů. Následně byla provedena nová nosná konstrukce tvořená třemi prostými poli ocelových svařovaných nosníků, které jsou spřaženy se železobetonovou deskou mostovky“, popsal stavbu generální ředitel ŘSD Jan Kroupa.

V rámci stavby byla také provedena přeložka inženýrských sítí, úprava trolejového vedení, výstavba nového veřejného osvětlení a přeložka NTL plynovodu včetně vybudování samostatné lávky pro přeložku plynu.

Dále byly vybudovány nové gabionové zdi mezi mostními opěrami.

Data o stavbě I/26 Plzeň - most ev.č. 26-009..1 a most ev.č. 26-009..2

Délka mostu: 70,9 m
Délka předmostí: 57,5 m
Šířka mostu: 13,6 m + 14, 6 m (mezi zábradlím 12,75 m + 13, 75m)
Výška mostu nad terénem: 3,5 m

Charakteristika: dva samostatné třípolové mosty s horní mostovkou s ocelobetonovou nosnou konstrukcí (rošt z ocelových nosníků se spřaženou železobetonovou deskou). Spodní stavba každého mostu je tvořena dvěma železobetonovými opěrami a čtyřmi pilíři

Doba výstavby: 5/2015 – 12/2016
Celková cena:  62.292.179,45,- Kč (bez DPH)
Projektant stavby: PONTEX s. r. o.
Zhotovitel: COLAS CZ a.s.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Pastuchová byl položen dotaz

Jak podle vás zajistit práci seniorům?

Pravda je, že doba jde dopředu a lidé ve starším věku se mají problém ,,jít s dobou". Ale podle mě to bude problém i do budoucna, třeba pro dnešní 30. Za 30 let mohou řešit stejný problém jako senioři dnes, protože i když jsou třeba technologicky zdatnější než dnešní starší generace, tak za těch 30 ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě

16:25 ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě

Zákaznická centra, call centra a kontaktní místa společnosti ČEZ Prodej na pobočkách České Pošty zís…