Rodinné stříbro Ústeckého kraje – vzácnost, kterou ochraňujeme

22.03.2017 18:36 | Zprávy

Už od roku 2016 se 27 významných akcí může pyšnit titulem Rodinné stříbro Ústeckého kraje. Od letošního roku Ústecký kraj má pro své stříbro i nové logo a grafiku. Nový vizuální styl byl inspirován heslem „Vzácnost, kterou ochraňujeme“. Jen v loňském roce na všechny akce, které patří do rodinného stříbra, zavítalo zhruba 524 tisíc návštěvníků a do jejich přípravy se zapojilo téměř dva a půl tisíce lidí.

Rodinné stříbro Ústeckého kraje – vzácnost, kterou ochraňujeme
Foto: Ústecký kraj
Popisek: Ústecký kraj, logo.

Rodinné stříbro Ústeckého kraje je od roku 2016 samostatným bodem v krajském rozpočtu. Pro letošní rok bylo mezi partnery akce rozděleno celkem 9 milionů korun.

„Musím přiznat, že jsme velmi pečlivě vybírali, kdo všechno do projektu bude zařazen. Nakonec jsme zvolili právě těchto 27 partnerů. Nejde jen o akce, které se konají jednou do roka, máme tam i projekty, na kterých se pracuje po celý rok, například Krušnohorská bílá stopa nebo turistické značení u Klubu českých turistů.  Pro organizátory je to ovšem také i velký závazek. Každoročně musí dokazovat, že právě oni si zaslouží být zařazeni do našeho rodinného stříbra,“ uvedl hejtman Ústeckého kraje Oldřich Bubeníček, který se osobně také většiny akcí každoročně i s rodinou zúčastňuje.  

Nové logo Rodinného stříbra Ústeckého kraje, které symbolizuje jakousi srdcovou záležitost a koresponduje tak s heslem „Vzácnost, kterou ochraňujeme“, je dílem grafického týmu Kamila Sopka z Chomutova. Jeho práci si Ústecký kraj již vyzkoušel při přípravě kompletní grafiky Olympiády dětí a mládeže, která se v našem kraji konala vloni. Logo ODM 2016 bylo také oceněno titulem Zlatý středník a Českým olympijským výborem zvolena jako jedno z nejúspěšnějších log v historii ODM.

Veřejnost se s novým logem již může setkat na webových stránkách Ústeckého kraje či samotných akcí, které do programu rodinného stříbra patří. Letošní partneři programu jej také již využívají na svých tiskovinách a dalších materiálech pro propagaci.

Na jaře letošního roku je také připravena kampaň jejíž součástí budou nejen tradiční kanály v tištěných i elektronických médiích, ale také hlavně na sociální sítě. Tedy krajský facebook a nově také Instagram Ústeckého kraje.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jana Maláčová byl položen dotaz

Předsedkyně

Proč myslíte, že zrovna vy můžete stranu dostat zpět do sněmovny, když jste byla u toho, když z ní vypadla? A věříte si v příštích volbách? Podle všeho jste zatím bez šance na návrat. Není to paradox, když máte takovou příležitost, protože jen minimum lidí je spokojených s tím, jak se jim daří?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Pracovníky Dukovan čeká nejrozsáhlejší letošní preventivní cvičení

16:33 ČEZ: Pracovníky Dukovan čeká nejrozsáhlejší letošní preventivní cvičení

Na konci pracovního týdne čeká energetiky jedno z nejnáročnějších preventivních cvičení, které energ…