„Anketu jsme spustili na konci loňského srpna. Jejím cílem bylo zjistit spokojenost uživatelů s novou podobou aplikace a shromáždit případné podněty pro její další rozvoj. Během pěti týdnů se ankety zúčastnilo 2 191 respondentů, zapojit se mohli všichni aktivní uživatelé aplikace,“ řekl náměstek pro řízení sekce ekonomiky a informačních technologií Zdeněk Adamec.
Nové uživatelské rozhraní hodnotí tři čtvrtiny uživatelů velmi pozitivně, tedy známkou 1 – 2 (dle školního známkování). Jen 7 % dotazovaných má nové rozhraní za nedostatečné. Ještě lépe hodnotí lidé práci s mapou v LPIS. Zlepšení zaznamenalo 88 % uživatelů, zhoršení pouhé jedno procento. Změny se ale dotkly i nemapové části aplikace, kde je s fungováním spokojeno dokonce 98 % respondentů. Problémy vidí někteří jen se složitostí ovládání, rychlostí načítání aplikace nebo s potížemi s tiskem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva