ŠKODA AUTO: Nové logo značky pro modely Fabia a Roomster

04.01.2013 9:40 | Zprávy

Modely Fabia a Roomster ponesou na kapotě aktuální logo vozů značky ŠKODA a poprvé také nápis ŠKODA na zádi vozu.

ŠKODA AUTO: Nové logo značky pro modely Fabia a Roomster
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Jméno příslušného modelu na zádi a doplňující označení, jako TSI nebo TDI budou nyní také provedeny v novém typu písma.

V rámci osvěžení firemního designu, zahájeného již v roce 2011, mění česká automobilka své logo postupně u všech svých stávajících modelových řad.

Prvním modelem s modernizovaným logem byl nový vůz kategorie mini ŠKODA Citigo. Nové logo nese rovněž kompaktní model ŠKODA Rapid, představený v roce 2012. Jako třetí a čtvrtá modelová řada nyní ponesou nové logo, nápis ŠKODA na zádi a modelové označení v novém typu písma, modely Fabia a Roomster.

Nové logo značky je umístěno na několika místech na voze i v interiéru: například na kapotě, na zádi, na krytech středu kol z lehké slitiny, na volantu, na krytu motoru a i na klíčích k vozu.

Další optickou novinkou modelů ŠKODA Fabia a ŠKODA Roomster je jméno značky na pátých dveřích, provedené v novém typu písma. Také údaje o motorizaci nebo doplňkové označení, jako např. TSI, TDI, ‚GreenLine’ nebo ‚vRS’ budou provedena v novém typu písma. Navíc nyní ponese i Fabia a Roomster na zádi poprvé také nápis ŠKODA.

V porovnání s původním logem je nyní okřídlený šíp v kombinaci chromu a černé barvy svěží a modernější. Designéři omezili prvky loga jen na to podstatné. Okřídlený šíp je precizně vyveden v chromu na matně černém pozadí lemovaném jemnou chromovou linkou. Dřívější vavřínový věnec a integrovaný nápis ŠKODA nejsou u nového loga použity.

S rozsáhlou změnou firemního designu podtrhuje ŠKODA svůj start do nové růstové fáze. Do roku 2018 chce česká automobilka zvýšit své celosvětové prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně. Nový ‚Corporate Design‘ byl poprvé představen v roce 2011 na ženevském autosalonu.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Proč jste na navýšení rodičovského příspěvku netlačila víc dřív?

Myslím, když jste byli ve vládě? Myslíte, že teď něco zmůžete? A můžete aspoň říci, když už nejste ve vládě, proč a kdo byl proti navýšení rodičovské pro všechny a ve větší míře, která by zohledňovala inflaci a růst cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

19:39 Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

Za účasti ministra školství, mládeže a tělovýchovy Mikuláše Beka, ministra průmyslu a obchodu Lukáše…