„Toto ocenění nás velice těší,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO pro oblast personalistiky. „Je důkazem úspěšnosti rozsáhlých aktivit pro naše zaměstnance, které jsou výsledkem spolupráce s naším sociálním partnerem, odbory KOVO. Současně je pro nás ocenění i závazkem k tomu, abychom v tomto kurzu v příštích letech pokračovali.“ ŠKODA AUTO chce do roku 2018 zvýšit své prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně. „Pro tento růst potřebujeme špičkový tým. Budeme proto i nadále investovat do vzdělávání našeho personálu a rozšiřovat náš tým o nové špičkové pracovníky,“ říká Bohdan Wojnar.
Ocenění ‚Zaměstnavatel desetiletí’ ukazuje vysokou kvalitu a atraktivitu společnosti ŠKODA AUTO jakožto zaměstnavatele v České republice a dokazuje, že rozsáhlé aktivity, realizované v oblasti personalistiky, se vyplatily. Předání ceny proběhlo ve středu 17. října v Praze. Spolu s oceněním ‚Zaměstnavatel desetiletí’ ŠKODA AUTO už poněkolikáté sklidila chválu z nejpovolanějších nezávislých míst. Cenu uděluje Klub zaměstnavatelů, o.p.s. za podpory společností Sodexo a PricewaterhouseCoopers (PwC).
Atraktivitu společnosti jako zaměstnavatele dokazuje i počet externích uchazečů o zaměstnání. Jen v roce 2011 se o místo ve společnosti ŠKODA AUTO ucházelo více než 23 000 zájemců. Během loňského roku společnost vytvořila více než 1 650 nových pracovních míst, což představuje nový rekord. Celkový počet zaměstnanců tak vzrostl o 7,5 procenta na více než 26 500 zaměstnanců, což je taktéž rekordní hodnota. Složení personálu se stále více internacionalizuje. V současné době česká automobilka zaměstnává specialisty téměř 40 národností.
Dlouhodobě a strategicky zaměřená personální politika je důležitým pilířem Růstové strategie ŠKODA 2018. Důležitým příspěvkem k vysoké spokojenosti zákazníků je přitom i příkladná sociální politika podniku, která daleko překračuje rámec zákonných požadavků. Aby společnost získala špičkový personál, vydává se čím dál častěji i novými cestami: ŠKODA AUTO prostřednictvím sociální sítě Facebook uvedla animovaný film s názvem ‚Curriculum Vitae‘. Film názorným a kreativním způsobem ukazuje pestrou paletu možností personálního rozvoje ve společnosti ŠKODA AUTO. Za tento počin získala společnost renomovanou cenu ‚Deutscher Werbefilmpreis 2011‘ a jako nejlepší ‚Corporate Video‘ zvítězila v soutěži ‚OttoCar 2011‘.
Společnost ŠKODA AUTO navíc spolupracuje s různými vysokými školami v tuzemsku i v zahraničí. V České republice se jedná například o spolupráci s ČVUT v Praze na společných výzkumných a vývojových projektech. Dalším příkladem spolupráce na mezinárodní úrovni je spolupráce s čínskou univerzitou Tongji v Šanghaji. ŠKODA AUTO jasně cítí naléhavou potřebu podpory technických oborů a zvýšení jejich atraktivity pro studenty.
ŠKODA AUTO se může pochlubit i dalšími oceněními na poli personalistiky. V nejnovějším kole ankety o nejatraktivnějšího zaměstnavatele v České republice ‚Trendence Graduate Barometer’ skončila automobilka na třetím místě a zároveň tak získala titul ‚Skokana roku’. Dle hodnocení studentů strojírenských a IT-oborů získala ŠKODA AUTO první místo také v dílčích kategoriích ‚Nejlepší personální reklama’, ‚Nejlepší nábor’ a ‚Nejlepší prezentace na pracovním veletrhu’.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva