Sdružení českých spotřebitelů: Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje

13.11.2017 15:30 | Zprávy

Dne 9. listopadu 2017 byly v 10:00 hod. slavnostně vyhlášeny výsledky a deseti podnikatelům předáno ocenění Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje 2017. Ocenění firmy převzaly z rukou hejtmana Královéhradeckého kraje pana PhDr. Jiřího Štěpána, PhD. Jejich seznam je uveden v příloze této tiskové zprávy.

Sdružení českých spotřebitelů: Spokojený zákazník Královéhradeckého kraje
Foto: konzument.cz
Popisek: Sdružení českých spotřebitelů - logo

Ocenění Spokojený zákazník Sdružení českých spotřebitelů vyjadřuje, že podnikatel, který jej získal, poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele a že naplňuje nejen požadavky dané platnými obecně závaznými právními předpisy, ale že má při poskytování služeb či při uvádění výrobků na trh dostatečně srozumitelně deklarovánu jakost a spolehlivost těchto služeb či výrobků a také, že své služby poskytuje spotřebitelům na odpovídající odborné a profesionální úrovni.

Toto ocenění se uděluje na dva roky a jeho cílem je ukázat v různých oborech pozitivní přístup podnikatelů na místní úrovni k otázkám spojeným s kultivací trhu a prosadit i vnímání ochrany spotřebitele jako nedílné součásti regionální politiky a aktivit spadajících do působnosti regionální a místní samosprávy, neboť důvěra a spokojenost spotřebitelů na místní úrovni by měla být vnímána v mnohem větší míře i jako jeden z nástrojů ke zvýšení úrovně hospodářské a sociální soudržnosti v daném regionu a kraji.

Cena Spokojený zákazník byla letos v Královéhradeckém kraji předána již poosmé a finančně ji podpořil i Královéhradecký kraj samotný. „Jsme velmi rádi, že do hodnocení a práce odborných komisí se zapojují nejen spotřebitelé, ale právě i zástupci místních a podnikatelských samospráv, a že se takto zaměřenou podporou daří přispívat i k mnohem vyváženějšímu rozvoji jednotlivých územních obvodů kraje a ČR“ říká místopředseda Správní rady SČS Ing. Libor Novák a dodává „Na základě zhodnocení stávající úrovně ochrany spotřebitele na celostátní a regionální úrovni dospělo SČS k závěru, že ustavení platformy pro spolupráci zástupců regionálních a místních samospráv, orgánů státní správy (dozoru, kontrol, inspekcí) působících v regionu a zástupců podnikatelských samospráv a dalších nevládních organizací působících v oblasti ochrany spotřebitele ve formě Odborné komise pro ochranu spotřebitele na regionální úrovni je užitečná věc.“

Odborná komise pro ochranu spotřebitele byla v Královéhradeckém kraji ustavena v roce 2010 a jejím předsedou je v současnosti Ing. Jiří Dušák, vedoucí oddělení krajský živnostenský úřad.

Odborná komise pro ochranu spotřebitele Královéhradeckého kraje rovněž projednala a schválila seznam uvedených podnikatelských subjektů, kterým bylo ocenění Sdružení českých spotřebitelů v letošním roce uděleno. Bližší informace o metodice udělování ceny, o kategoriích, v nichž je vyhlašována, a také další bližší informace k ceně jsou uvedeny ZDE.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Penzijní připojištění

Dobrý den, smutníte nad tím, že lidé málo spoří na důchod, ale chápete pravý důvod, proč tomu tak je? Že na to většina jednoduše nemá? Nemyslíte, že byste konečně měli něco udělat s platy? Teď nemyslím ty vaše, ty si zvyšujete o 106, ale co platy většiny lidí? A druhá věc, proč spořit, když sám píše...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MŽP: Reakce na zprávu NKÚ. Nesouhlasíme se závěry

13:28 MŽP: Reakce na zprávu NKÚ. Nesouhlasíme se závěry

Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) zveřejnil zprávu z kontroly zaměřené na finance určené pro podporu zle…