Květinový den se letos koná netradičně 30. září a kromě standardních komunikačních kanálů, tedy sociálních sítí, webových stránek nebo reklamních prostorů ve vozech, poskytly některé dopravní podniky organizátorům pro prodej kytiček i svá zákaznická centra nebo rovnou nakoupily žluté květiny pro své zaměstnance.
„Letošní krizová situace ztížila organizátorům práci v mnoha směrech, podle našich informací je zasáhl především značný pokles počtu dobrovolných prodejců, kteří jsou s tímto projektem pevně spjati, a proto jsme velmi rádi, že můžeme naším prostřednictvím oslovit co nejvíce potenciálních dárců,“ říká Tomáš Pelikán, předseda SDP ČR, a pokračuje: „Organizátorům patří velký obdiv. Obzvláště v této době museli vynaložit opravdu nadlidské úsilí.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva