„Nové vozy ve východočeském městě nahradí nejstarší trolejbusy typu Škoda 14 Tr, které se vyráběly od začátku 80. do konce 90. let minulého století. Trolejbusy 32 Tr pro Pardubice budou v souladu s moderními trendy vybaveny mimo jiné i klimatizací prostor pro cestující i řidiče,“ říká obchodní manažer Škody Electric Radek Kapr.
S dopravním podnikem v Pardubicích plzeňské strojírny spolupracují dlouhodobě. Loni Škoda předala dopravnímu podniku v Pardubicích celkem devatenáct nových moderních dvanáctimetrových vozidel typu 30 Tr za více než 200 milionů korun. Zakázka pro Pardubice patřila k největším loňským dodávkám v rámci České republiky. „Část flotily tvořily parciální trolejbusy, které díky zabudovaným trakčním bateriím mohou obsluhovat i linky bez trolejového vedení,“ dodává Radek Kapr.
Škodovácké trolejbusy jezdí i v dalších dvanácti městech České republiky, například Hradci Králové, Teplicích, Plzni nebo v Ostravě. Celkem na tuzemský i zahraniční trh dodala Škodovka za dobu existence trolejbusové výroby více než 14 tisíc vozů a díky tomu jezdí české trolejbusy ve zhruba třiceti zemích světa – v Evropě, Asii a v severní Americe.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva