Díky svému řešení budou trolejbusy Škoda 27 Tr moci jezdit i na trasách, kde není trolejové vedení – jsou totiž vybaveny bateriemi, takže jsou schopny jezdit až pět kilometrů v režimu elektrobusu. „Tohle řešení je u dopravních podniků stále oblíbenější. Díky bateriovému pohonu může snadno dopravce trolejbusem obsloužit trasy mimo tradiční linky,“ sděluje obchodní manažer Škoda Electric Radek Kapr.
Trolejbusy pro Ústí nad Labem mají komfortní výbavu – cestující i řidiči například ocení klimatizaci. Vozy disponují kamerovým systémem, který sleduje dění uvnitř i vně trolejbusu, USB nabíječkami, nebo třeba systémem kneeling, kdy se v zastávce trolejbus nakloní k hraně nástupiště či chodníku a tím usnadní nástup a výstup cestujících.
Škoda Electric je tradičním dodavatelem trolejbusů pro Ústí nad Labem – poslední dodávka z plzeňské firmy se datuje z roku 2015, kdy pro tamní dopravní podnik dodala celkem 26 nových vozidel.
Škoda Electric v poslední době dodala nové trolejbusy nejen pro řadu českých měst – například Plzeň, Teplice, České Budějovice, Pardubice, Brno, Opavu, nebo Ostravu – ale i pro města v zahraničí, jako maďarskou Budapešť, Kluž v Rumunsku, Bergen v Norsku nebo Limoges a St. Etienne ve Francii.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva