„Trolejbusy budou moci sloužit i v místech, kde není trolejové vedení – jsou totiž vybaveny trakčními bateriemi a poloautomatickými sběrači proudu, díky kterým jsou schopny jízdy i mimo klasický napájecí systém,“ sděluje obchodní manažer Škody Electric Radek Kapr. Ten připomněl, že cestující i řidiči jistě ocení fakt, že vozy budou mít klimatizaci. „Samozřejmostí je i elektronický informační a odbavovací systém,“ říká Radek Kapr.
Pro zlínský dopravní podnik plzeňská Škoda Electric aktuálně vyrábí další zajímavé produkty - tím prvním je kloubový trolejbus Škoda 35 Tr s karoserií UrbanWay od firmy Iveco. Dopravce novinku získá ve druhém čtvrtletí příštího roku.
Škoda Electric rovněž do Zlína dodá zcela nový typ nízkopodlažního elektrobusu s obchodním názvem Škoda E’City. Vozidlo s jednorázovým dojezdem min. 100 km bude dobíjeno pomocí pantografu z trolejového vedení a nočním dobíjením v depu. Topení vozu je elektrické. Samozřejmostí je plnohodnotná klimatizace moderní informační systém, USB zásuvky pro dobíjení telefonů. Ve Zlíně bude v provozu od prvního čtvrtletí příštího roku.
Škoda Transportation je součástí skupiny PPF. Skupina PPF investuje do řady odvětví od bankovnictví a finančních služeb přes telekomunikace, biotechnologie, pojišťovnictví, nemovitosti až po zemědělství. PPF působí v Evropě, Rusku, Asii a Severní Americe. Skupina vlastní aktiva dosahující více než 38 miliard eur (k 31. 12. 2017).
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva