Skupina Barrandov překonala již posedmé ve své historii hranici osmi procent a v uplynulém týdnu dosáhla absolutně nejvyššího souhrnného podílu 8,6 %. Velkou zásluhu na tom má především vlastní tvorba, která se od pondělí 21. listopadu rozšířila o dva nové formáty – vědomostní soutěž Kdo to ví?, a talk show Aféry. Skupina Barrandov zaznamenala své týdenní maximum také v cílové skupině 15 – 69 let, a to ve výši 7,51 %.
„Růst sledovanosti nás velice těší, samozřejmě o to větší je to pro nás závazek, abychom divákům nabízeli další zajímavé pořady. Velký ohlas zaznamenal návrat Richarda Genzera a Michala Suchánka na televizní obrazovky v zábavné show Kdo to ví?, své příznivce si rychle našly i Aféry s moderátorkou Kateřinou Kristelovou,“ okomentoval úspěch stanic Jaromír Soukup, předseda představenstva společností Barrandov Televizní Studio a Empresa Media.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva