Služby CzechPOINT@home nově na Portálu občana

25.07.2018 16:32 | Zprávy

Od 8. července jsou agendy CzechPOINT@home nově dostupné na Portálu občana, který je součástí Portálu veřejné správy. Agendy jsou dostupné uživatelům, kteří vlastní datovou schránku.

Služby CzechPOINT@home nově na Portálu občana
Foto: Archiv
Popisek: Czechpoint

Uživatel je nalezne buď přímo na Portálu veřejné správy v sekci Formuláře/Pro občany anebo po přihlášení do Portálu občana v sekci Podání/Žádosti o výpisy. Postup zůstává stejný, uživatel vybere příslušný formulář odpovídající jeho požadavku, např. výpis bodového hodnocení řidiče a přihlásí se pomocí přihlašovacích údajů ke své datové schránce. Zadá číslo svého řidičského průkazu a stiskem tlačítka „odeslat“ odešle svůj požadavek. Další už zařídí Centrála Czech POINT, která předá žádost cílovému rejstříku a odpověď ve formě výpisu doručí žadateli do jeho datové schránky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Hubert Lang byl položen dotaz

Vyšetřovací komise

Zajímalo by mě, zda za členství v komisi berou poslanci nějaké příplatky? Protože jinak nechápu, k čemu je zřizujete. Ukažte mi nějako vyšetřovací komisi, která něco vyřešila.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Zákazníkům je ombudsman k dispozici už přes 15 let

11:14 ČEZ: Zákazníkům je ombudsman k dispozici už přes 15 let

Na Ombudsmana ČEZ se loni obrátilo 814 zákazníků, tedy obdobně jako v roce předchozím. Ačkoliv se op…