„Naše společnost vstupuje do zcela nového tržního segmentu. Dosud jsme se věnovali především motivaci zaměstnanců. Od října se prostřednictvím zcela nového úseku budeme věnovat i motivaci obchodních partnerů, takzvané incentivě, protože jde o nový a silný segment, kterému se zatím nikdo systematicky nevěnuje,“ říká Tomáš Kopřiva, ředitel nově založeného úseku Business Development společnosti Sodexo Benefity.
Nový úsek Sodexo se svým vznikem přichází s novou poukázkou, která řeší problém nejednoho obchodního a marketingového ředitele: „Pro firmy je nesmírně obtížné nějakou formou poděkovat či motivovat své partnery či koncové zákazníky, protože nemohou znát potřeby a záliby všech těchto osob. Náš nový Bonus Pass je nejuniverzálnější poukázkou na trhu a umožňuje, aby si obdarovaný vybral takový dárek či bonus, který mu vyhovuje,“ popisuje první poukázku z dílny nového úseku Sodexo Tomáš Kopřiva. Při designu nové poukázky vycházela společnost Sodexo vedle svých mnohaletých zkušeností i z průzkumu, podle kterého 93% obdarovávaných preferuje možnost volby a univerzální poukázku před hmotným dárkem.
V současné době je Bonus Pass akceptován na více než 15.000 místech, síť se ale stále rozšiřuje. Na designu produktu s českými zaměstnanci Sodexo spolupracovali zahraniční kolegové ze zemí, kde již obdobné produkty s úspěchem fungují.
Sodexo v České republice
Od roku 1992, tedy od doby, kdy Sodexo vstoupilo na český trh, poskytuje všech 1560 zaměstnanců skupiny v ČR služby, které zlepšují kvalitu každodenního života. Sodexo nabízí služby v oblastech zaměstnaneckých bene?tů, motivačních programů a řešení pro veřejnou správu, ať už prostřednictvím poukázek na stravování a volný čas, dárkových poukázek nebo systému na správu bene?tů Cafeteria. Dále pak i služby v oblasti komplexních řešení služeb na míru u klienta (firemní restaurace a širokou škálu služeb facility managementu – správy budov, údržby mechanických zařízení a elektro, revizí, projekt managementu, úklidu a administrativních služeb).
Sodexo, světová jednička v řešeních pro kvalitu každodenního života
V Sodexo věříme, že kvalita každodenního života přispívá k rozvoji jednotlivců a zvyšuje výkonnost firem a organizací. S ohledem na tuto naši filozofii jsme se od doby našeho založení Pierrem Bellonem v roce 1966 postupně stali strategickým partnerem společností a institucí, které kladou důraz na výkonnost a tělesnou a duševní pohodu zaměstnanců. Všech 413.000 zaměstnanců skupiny Sodexo v 80 zemích sdílí společný zájem na poskytování kvalitních služeb a vytváří, řídí a dodává jedinečnou nabídku řešení motivace a služeb na míru. V Sodexo jsme vytvořili zcela nový obchodní model poskytování služeb, který přispívá ekonomickému, sociálnímu a enviromentálnímu rozvoji regionů a zemí, v nichž jako skupina působíme.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva