Sodexo jde na nový trh, zakládá nový úsek a nabídne nejuniverzálnější poukázku na trhu

01.10.2014 11:05 | Zprávy

Jak efektivně motivovat své obchodní partnery? To řeší zcela nový typ poukázky od společnosti Sodexo, tzv. Bonus Pass. Bonus Pass je zároveň prvním produktem nově založeného úseku Business Development společnosti Sodexo Benefity, který se bude soustředit na nové trendy a trhy. Ředitelem nového úseku se stal Tomáš Kopřiva, který doposud zastával pozici marketingového ředitele společnosti Sodexo Benefity.

Sodexo jde na nový trh, zakládá nový úsek  a nabídne nejuniverzálnější poukázku na trhu
Foto: Sodexo
Popisek: Sodexo

„Naše společnost vstupuje do zcela nového tržního segmentu. Dosud jsme se věnovali především motivaci zaměstnanců. Od října se prostřednictvím zcela nového úseku budeme věnovat i motivaci obchodních partnerů, takzvané incentivě, protože jde o nový a silný segment, kterému se zatím nikdo systematicky nevěnuje,“  říká Tomáš Kopřiva, ředitel nově založeného úseku Business Development společnosti Sodexo Benefity.

Nový úsek Sodexo se svým vznikem přichází s novou poukázkou, která řeší problém nejednoho obchodního a marketingového ředitele: „Pro firmy je nesmírně obtížné nějakou formou poděkovat či motivovat své partnery či koncové zákazníky, protože nemohou znát potřeby a záliby všech těchto osob. Náš nový Bonus Pass je nejuniverzálnější poukázkou na trhu a umožňuje, aby si obdarovaný vybral takový dárek či bonus, který mu vyhovuje,“ popisuje první poukázku z dílny nového úseku Sodexo Tomáš Kopřiva. Při designu nové poukázky vycházela společnost Sodexo vedle svých mnohaletých zkušeností i z průzkumu, podle kterého 93% obdarovávaných preferuje možnost volby a univerzální poukázku před hmotným dárkem.

V současné době je Bonus Pass akceptován na více než 15.000 místech, síť se ale stále rozšiřuje. Na designu produktu s českými zaměstnanci Sodexo spolupracovali zahraniční kolegové ze zemí, kde již obdobné produkty s úspěchem fungují.

Sodexo v České republice

Od roku 1992, tedy od doby, kdy Sodexo vstoupilo na český trh, poskytuje všech 1560 zaměstnanců skupiny v ČR služby, které zlepšují kvalitu každodenního života. Sodexo nabízí služby v oblastech zaměstnaneckých bene?tů, motivačních programů a řešení pro veřejnou správu, ať už prostřednictvím poukázek na stravování a volný čas, dárkových poukázek nebo systému na správu bene?tů Cafeteria. Dále pak i služby v oblasti komplexních řešení služeb na míru u klienta (firemní restaurace a širokou škálu služeb facility managementu – správy budov, údržby mechanických zařízení a elektro, revizí, projekt managementu, úklidu a administrativních služeb). 

Sodexo, světová jednička v řešeních pro kvalitu každodenního života

V Sodexo věříme, že kvalita každodenního života přispívá k rozvoji jednotlivců a zvyšuje výkonnost firem a organizací. S ohledem na tuto naši filozofii jsme se od doby našeho založení Pierrem Bellonem v roce 1966 postupně stali strategickým partnerem společností a institucí, které kladou důraz na výkonnost a tělesnou a duševní pohodu zaměstnanců. Všech 413.000 zaměstnanců skupiny Sodexo v 80 zemích sdílí společný zájem na poskytování kvalitních služeb a vytváří, řídí a dodává jedinečnou nabídku řešení motivace a služeb na míru. V Sodexo jsme vytvořili zcela nový obchodní model poskytování služeb, který přispívá ekonomickému, sociálnímu a enviromentálnímu rozvoji regionů a zemí, v nichž jako skupina působíme.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Robert Králíček byl položen dotaz

digitalizace

Ukažte mi někoho, komu se z politiků na první pokud podařila nějaká digitalizace. A proč se v tomto směru pořád tak pozadu? PS: Tímto dotazem nehájím Bartoše, jen mi přijde, že v tom není sám, že udělat něco pořádně vám politikům obecně dělá dost problém

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Platforma pro zdravý stavební zákon: Řešení DSŘ nedostatečně zohledňuje problémy při podávání žádostí z prvních měsíců

13:21 Platforma pro zdravý stavební zákon: Řešení DSŘ nedostatečně zohledňuje problémy při podávání žádostí z prvních měsíců

Vyjádření k bypassu digitalizace stavebního řízení