Největším lákadlem závodu byla samotná trasa dlouhá 16 km, která startovala v Petřínských sadech u Hellichovy ulice a přes Pražský hrad, Jelení příkop, Letnou, Stromovku, Botanickou zahradu Praha a Bohnické údolí dovedla závodníky do cíle v parku Psychiatrické nemocnice Bohnice. Originální na trase závodu byl start a cíl na různých místech. Závodník tak proběhl velkou část města, nikam se nemusel vracet, neběžel ve stejných lokalitách.
O osobní věci závodníků během akce se postaral partner závodu, přepravní společnost DPD, který zajistil jejich přesun ve sportovních vacích ze startu do cílového bodu, kde na závod navázala běžecká afterparty. Společnost DPD také závodníkům v rámci spolupráce umožnila doručení startovního balíčku předem. Tuto možnost využilo přibližně 10 % registrovaných běžců. „Závodu se zúčastnilo téměř 1 000 závodníků a naše společnost převážela jejich osobní věci v celkem 4 dodávkách. Další 3 dodávky se staraly o převoz materiálu a obsluhu občerstvovacích stanic,“ shrnuje výsledky spolupráce Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.
Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 4,4 mld. eur v roce 2013 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. Společnost GeoPost přepraví ročně po celém světě 814 milionů zásilek. Provozuje 830 uzlů a dep s vozovým parkem čítajícím 26 tisíc vozidel, jež pokrývají 230 zemí a území. Ve společnosti je zaměstnáno 22 tisíc zaměstnanců ze 40 různých států, kteří se věnují 310 tisícům zákazníků. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva