DPD Private rozšiřuje základní službu pro mezinárodní přepravu DPD CLASSIC. Mezi společné parametry patří silniční přeprava zásilek do 31,5 kg do evropských destinací (na Slovensku do 50 kg), až tři pokusy o doručení zásilky, pojištění zásilky do výše 50 000 Kč, online sledování zásilky a potvrzení o doručení a možnost doručit zásilku na dobírku na Slovensko, do Německa, Polska a Maďarska.
Služba DPD Private navíc nabízí mnohé výhody pro vyšší komfort příjemce. Je to především oznámení o čase doručení v rozmezí hodin dle dané země, a to prostřednictvím interaktivní SMS nebo e-mailu, dále možnost změnit termín doručení a proaktivní komunikace s příjemcem. Cílovými zákazníky této služby jsou například společnosti, které dodávají zboží příjemcům s menší pravděpodobností úspěšného doručení a e-shopy.
"Filozofií tohoto produktu je nabídnout zákazníkům přepravní službu, která jim umožní zajistit komfortní distribuci B2C zásilek z České republiky do jiných zemí Evropy. Zatím jsme jediní, kdo tuto rozšířenou službu nabízí," prozradil obchodní a marketingový ředitel DPD, Ondřej Vaňha. "Službu DPD Private nabízíme od 1. dubna a věříme, že ji díky jedinečným parametrům ocení řada našich klientů," doplnil generální ředitel společnosti DPD, Daniel Mareš.
Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva