Spuštění informační linky je dalším krokem k efektivnější komunikaci Správy železnic s veřejností včetně podávání podrobností o mimořádnostech na železnici. Kontaktní centrum poskytuje konkrétní sdělení k problematice organizování provozu na dráze, o modernizacích a opravách, zodpovídá dotazy týkající se staveb v ochranném pásmu dráhy a podává další informace. Je zde také možné nahlásit závady a poruchy nebo nepořádek na nádraží.
Operátoři Kontaktního centra Správy železnic dále podávají všeobecné informace o společnosti a o výlukách, případně nabídnou pomoc s vyhledáním spojení. Komplikované nebo vysoce odborné dotazy zaznamenají prostřednictvím kontaktního formuláře a následnou odpověď mohou zaslat buď e-mailem, klasickou poštou, datovou schránkou, nebo ji podat formou zpětného telefonátu. Kontaktní centrum poskytuje své služby v pracovní dny od 6 do 22 hodin.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva