Po vyčištění průjezdného profilu první traťové koleje probíhaly v pondělí intenzivní opravy železničního svršku. V zastávce Hrušky jsme nahradili dvě kolejnice zdeformované pádem betonové střechy. V úseku zasaženém tornádem proběhlo podbíjení kolejí k odstranění směrových deformací způsobených pády stromů a protihlukových stěn do kolejiště.
Pro obnovení provozu bylo zásadní také zprovoznění zabezpečovacího zařízení na trati i ve stanicích. Stavba nových návěstidel začala v neděli. K pondělní půlnoci již byla všechna návěstidla zabezpečovacího zařízení v koleji č. 1 zcela funkční a pokračuje osazování a připojování návěstidel ve zbývajících částech úseku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva