„V úvahu připadají odborníci z univerzit v Bochumi, Grazu nebo Curychu. Kterou instituci nakonec oslovíme, se rozhodne na pravidelném zasedání pracovní skupiny pro úsek Dejvice – Veleslavín. Obrátíme se také na české odorníky z České tunelářské asociace, Výzkumného ústavu vodohospodářského a ČVUT, aby vypracovali nezávislý oponentní posudek porovnávající všechny relevantní varianty trasy,“ uvedl generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda a dodal: „V rámci dalšího prověřování technických parametrů jednotlivých variant proběhnou dodatečné geologické vrty v dotčené oblasti.“
Na konci ledna představila Správa železnic studii porovnání všech variant podzemního vedení trati zástupcům strategické, rozvojové a dopravní komise MČ Praha 6. Ve čtvrtek 20. února 2020 projednala stejné téma na zastupitelstvu MČ Praha 6. K tomuto setkání byla také přizvána veřejnost. V úterý 3. března 2020 zasedne pracovní skupina pro úsek Dejvice – Veleslavín za účasti zástupců Hlavního města Prahy, MČ Praha 6, investora, projektanta, veřejnosti a organizátorů petice proti střešovickým tunelům. Správa železnic dále připravuje pro občany Prahy 6 den plný odborných přednášek v Národní technické knihovně. Veškeré informace o modernizaci trati na letiště a do Kladna je na webových stránkách projektu ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva