„V úvahu připadají odborníci z univerzit v Bochumi, Grazu nebo Curychu. Kterou instituci nakonec oslovíme, se rozhodne na pravidelném zasedání pracovní skupiny pro úsek Dejvice – Veleslavín. Obrátíme se také na české odorníky z České tunelářské asociace, Výzkumného ústavu vodohospodářského a ČVUT, aby vypracovali nezávislý oponentní posudek porovnávající všechny relevantní varianty trasy,“ uvedl generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda a dodal: „V rámci dalšího prověřování technických parametrů jednotlivých variant proběhnou dodatečné geologické vrty v dotčené oblasti.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva