Staropramen na podzim přichystal opět „Nefiltrované zážitky“

23.10.2012 17:15 | Zprávy

Staropramen 4. října odstartoval podzimní reklamní kampaň na Staropramen Nefiltrovaný, velmi úspěšnou novinku loňského roku, což potvrdilo i letošní vítězství v soutěži Volba spotřebitelů 2012 v kategorii piva.

Staropramen na podzim přichystal opět „Nefiltrované zážitky“
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pivo

Kampaň na toto jedinečné nefiltrované pivo rozvíjí loňské téma „Nefiltrovaný zážitek“. Pro komunikaci je opět použit úspěšný televizní spot Jakuba Koháka a nově si mohou spotřebitelé zasoutěžit o originální půllitry na Facebooku. Od listopadu pak do vybraných obchodních řetězců zamíří také zbrusu nový dárkový multipack se speciální edicí nefiltrované sklenice. Originální sklenici mohou získat i návštěvníci více než 500 hospod. V průběhu října a listopadu pak kampaň podpoří i ochutnávková tour.

„Staropramen Nefiltrovaný si od svého uvedení v roce 2011 díky sofistikované chuti velmi rychle získal přízeň spotřebitelů. O jeho oblibě svědčí i letošní vítězství v soutěži Volba spotřebitelů 2012 v kategorii piva. Proto jsme se rozhodli, že tento velmi oblíbený ležák podpoříme i letos kampaní „Nefiltrovaný zážitek“ a to nejen v médiích, ale hlavně přímo v místě prodeje nebo na Facebooku. Především však očekávám, že jeho příznivce potěší dárkový multipack se speciální edicí nefiltrované sklenice,“ uvedlaEva Prajsová, manažerka značky Staropramen.

Podzimní kampaň na Staropramen Nefiltrovaný zahájil televizní spot režiséra Jakuba Koháka. Staropramen však nezapomněl ani na svoje facebookové fanoušky, kteří mohou ve speciální aplikaci hádat nefiltrovaný zvuk a vyhrát jeden z nefiltrovaných půllitrů.

Kampaň na Staropramen Nefiltrovaný se na podzim přesune i na pulty obchodů. Milovníci piva si budou moci pořídit Nefiltrované dárkové balení 4 lahví Staropramene Nefiltrovaného s jedinečnou sklenicí potištěnou speciálně pro tyto účely. Balení se bude prodávat za speciální cenu 79 Kč. V řetězcích Tesco, Billa, Interspar, Terno a Hruška se také objeví úspěšné stojany na Staropramen Nefiltrovaný ve tvaru sudu. V průběhu října a listopadu navíc zákazníci řetězců Globus, Tesco, Interspar a Albert Hypermarket získají příležitost v rámci Staropramen Nefiltrované ochutnávkové tour ochutnat, jak chutná pravý nefiltrovaný zážitek a získat originální dárek.

Zkrátka při podzimní kampani nepřijdou ani návštěvníci restaurací a hospod Staropramen. I ti budou moci od poloviny října do prosince ve více než 500 provozovnách získat originální sklenici Staropramen Nefiltrovaný. Stačí  pozvat tři přátele na  Staropramene Nefiltrovaný a obdrží jejich vlastní Nefiltrovaný půllitr.

Staropramen Nefiltrovaný vychází vstříc aktuálnímu trendu mezi tradičními pivaři, kteří dnes vyhledávají sofistikovanější a chuťově propracovaná piva. Staropramen Nefiltrovaný je spodně kvašený ležák, u něhož je při vaření kromě ječného sladu použit i slad pšeničný, který dodává pivu typický zákal a velmi osobitou neuhlazenou chuť. Staropramen Nefiltrovaný vyniká unikátní vůní, pevnou pěnou a plnou chutí.  

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Veronika Vrecionová byl položen dotaz

Milovníci Ruska

Podle vás jsou v Europarlamentu pro smích a považujete za smutné, že tam vůbec milovníci Ruska jsou. Ale oni tam jsou proto, že je lidé volili. Zamýšlela jste se nad tím proč? A jestli ano, k čemu jste dospěla? I třeba u nás je pořád dost obdivovatelů Ruska a komunistů.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pražské služby se na nadcházející zimu připravily takřka přes noc

22:28 Pražské služby se na nadcházející zimu připravily takřka přes noc

Pracovníci Pražských služeb dotahují poslední šroubky a dodělávají maličkosti. Techniku, vybavení i …