Týden s kaprem seznámí se sladkovodními rybami a nabídne recepty na jejich úpravu

17.04.2016 21:16 | Zprávy

S rozšířenou nabídkou sladkovodních ryb a s recepty na kapra na mnoho způsobů se mohou v nadcházejících dnech setkat zákazníci obchodů Penny Market, Globus a Makro. Akce bude součástí projektu Ministerstva zemědělství nazvaného Týden s kaprem, který se uskuteční 18. až 24. dubna. Zároveň bude spuštěna webová a facebooková stránka Ryba na talíř a s nimi i stejnojmenná kampaň.

Týden s kaprem seznámí se sladkovodními rybami a nabídne recepty na jejich úpravu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Ministerstvo zemědělství

Týden s kaprem se zaměří především na tento druh, který tvoří 90 % veškeré produkce českých ryb. Ryba na talíř představí zejména rybí kuchyni, a to například na farmářských trzích, rybářských slavnostech, výlovech rybníků a akcích Poznej svého farmáře. Kuchaři na nich budou v mobilním stánku upravovat sladkovodní ryby, ukážou způsoby jejich zpracování a nabídnou i ochutnávky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Kampaň

Dobrý den, možná se pletu, ale neutrácí za kampaň ze všeho nejvíc právě vaše hnutí? Možná by nebylo na škodu, kdyby se limit pro politickou kampaň snížil - co vy na to? Třeba byste jako politici pak víc makali a nespoléhali na to, že pak uděláte kampaň - nic osobního, zrovna vás je vidět docela dost...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP nakoupí prvních sedm trolejbusů Bozankaya SNG T12

10:34 DPP nakoupí prvních sedm trolejbusů Bozankaya SNG T12

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) na základě rámcové smlouvy se společností Bozankaya uzavřené leto…