Z průzkumu veřejného mínění vyplývá, že poradenství o úsporách od svých dodavatelů energií očekává 59 % zákazníků. Během čtyř měsíců dostalo pozvání do ČEZ Akademie 1,4 miliony zákazníků.
ČEZ pokračuje v nastaveném trendu poskytování energetického poradenství domácnostem. V pilotním on-line kurzu Jak ušetřit za vytápění v rámci nového projektu ČEZ Akademie mělo možnost svou spotřebu od začátku roku pravidelně vyhodnocovat přes 8 tisíc účastníků. Díky pravidelným samoodečtům jim ČEZ každý měsíc vyhodnotil, zda šetří oproti minulému roku a oproti ostatním účastníkům kurzu. Účastníci dosáhli úspory téměř 6 % i po zohlednění vlivu počasí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva