Na jednání zástupce nového dopravce vysvětlil, čím byly tyto problémy způsobeny a proč nejsou obsluhovány všechny linky.
„Za celé vedení naší společnosti se omlouváme cestujícím, kterým nejetí autobusových spojů a dalších problémů s tím spojených zkomplikovalo jejich cestu do práce, do školy, k lékaři či na nákup. Zároveň se omlouváme vedení Ústeckého kraje. Problémy nastaly z důvodu špatného technického propojení odbavovacího systému a zároveň kvůli nedostatku řidičů. Před nástupem do nové oblasti Teplicka jsme měli nasmlouvaných dostatek řidičů k zajištění dopravní obslužnosti. I přes podepsané pracovní smlouvy jich dvacet nenastoupilo. Tento problém řešíme zápůjčkou řidičů v rámci koncernu ICOM transport a vedle toho cílenou náborovou kampaní. O víkendu nastoupí noví řidiči, kteří pomohou aktuální situaci na Teplicku stabilizovat. Dalším problémem je současná epidemická situace kolem viru Covid 19, kvůli které v současné době evidujeme v celém našem koncernu 150 řidičů v pracovní neschopnosti. Dále posilujeme oblast IT, která zajišťuje online 24 hodinovou podporu pro řidiče, a dispečink jsme posílili o dva zkušené dispečery, kteří zabezpečí plánování a plynulý provoz,“ řekl zástupce vedení společnosti ČSAD Slaný Jan Varhaník.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva