„Po mimořádně dynamické, aktivně a sportovně laděné nabídce letošního roku, chceme návštěvníkům z domova i ze zahraničí znovu připomenout, že jižní Čechy jsou přes široké spektrum možností aktivního odpočinku především skutečným synonymem pro klid, pohodu a relaxaci,“ uvedl ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
Se základní strukturou projektu Jižní Čechy pohodové a s ním souvisejícími marketingovými aktivitami seznámili zástupci JCCR odbornou veřejnost a podnikatele v Českých Budějovicích při příležitosti dvacátého ročníku výstavy Gastrofest.
Nosnými pilíři celého projektu je podle Poláška pět hlavních témat: Baroko, vyhlášené agenturou CzechTourism tématem roku 2017, gastronomie, aktivní pohoda, oddech a venkov. Nabídka programů pak bude zaměřena na celé spektrum návštěvníků. Od jednotlivců a párů, toužících objevovat nové lokality a zážitky, či jen hledajících klid a relaxaci, přes rodiny s dětmi, aktivní skupiny návštěvníků bažící po adrenalinu, milovníky přírody či památek až po seniory.
„Na nikoho nezapomínáme. Projekt pohodové dovolené vychází z širokého spektra možností, které region návštěvníkům poskytuje, ať už preferují aktivní trávení volného času, nebo chtějí třeba jen lenošit a všemi silami odpočívat,“ dodal Polášek.
Marketingový pracovník JCCR Ondřej Flemr v této souvislosti poznamenal, že celý projekt si mimo jiné klade za cíl více propagovat turistické cíle na jihočeském venkově, kterému je přímo věnováno jedno z hlavních témat projektu a nechybí ani v dalších okruzích připravované marketingové strategie.
Pět hlavních témat projektu Jižní Čechy pohodové:
„Jižní Čechy - perla nepravidelného tvaru“, to je především objevování památek a kulturní vyžití, oživení tématu baroka mimo jiné v návaznosti na selské baroko.
„Jezte a pijte v jižních Čechách“. Dobře se najíst je jeden z hlavních předpokladů pro pohodovou dovolenou a jihočeská kuchyně, poctivá, tradiční, založená na místních potravinách, má svůj základ právě na venkově. S tímto tématem pak úzce souvisí pivo, pivovary nově vznikající minipivovary či různé akce jako například slavnosti vína, pivní slavnosti, borůvkobraní, jahodobraní apod.
„Aktivní pohoda“. Tu nabízejí jižní Čechy v létě i v zimě včetně široké nabídky outdoorových aktivit.
„Jihočeský oddech“. Lenošit, nechat se opečovávat a hýčkat, jednoznačně patří k opravdové pohodě. A region nabízí širokou škálu pobytů, kde je o klienty postaráno se vším všudy - wellness a lázeňské pobyty, regenerační pobyty apod.
„Pohodový venkov“, to je odpočinek od života ve městě, agroturistika, vesnické slavnosti, řemesla a tradice.
Jihočeská centrála cestovního ruchu je příspěvkovou organizací zřizovanou Jihočeským krajem, která využívá dotace, příspěvky a granty z nejrůznějších zdrojů na podporu cestovního ruchu, s jejichž pomocí vytváří produkty cestovního ruchu, rozvíjí turistickou infrastrukturu, kulturu v regionu a spolupráci s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska a Bavorska. JCCR prezentuje region na domácích výstavách a veletrzích cestovního ruchu, provozuje oficiální Informační systém cestovního ruchu Jihočeského kraje a neustále ho rozšiřuje o aktuální data.
Hlavním cílem JCCR je realizace projektů zaměřených na rozvoj cestovního ruchu v regionu a prezentaci regionu jako turisticky atraktivní destinace.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva